Please log in

Registration Forgot password




Yamaha TDM
Comment
Előző oldal
csanesz (msg) 125950 Nov. 29, 2020, 10:31 a.m.   reply to: 125949 x
A Cree leddel nem összekeverendő!!!
     Reply to this


csanesz (msg) 125949 Nov. 29, 2020, 10:27 a.m.   reply to: 125948 x
A CSP led ismérve alig 2x2 mm és mindig külön-külön vannak beültetve. Nincs egybe integrálva, hogy ezzel se képezzenek együttesen hőt. Plusz 5 oldalán szórja a fényt és nem egy oldalon mint a többi. A huzalozása meg nem takarja ki a fényforrás egy részét csökkentve a fényerőt.
     Reply to this


csanesz (msg) 125948 Nov. 29, 2020, 10:16 a.m.   reply to: 125941 x
Elnézést, de kicsit eltűntem.
LED: Január óta használtam eddig egy
Novsight "márkájú" kínai fejlesztést az autóba. Ez CSP leddel szerelt (Chip Scale Pack) annyit tesz, hogy mindig pakk formájában van telepítve. 135 fokig hőálló, mert kerámia lapra van ültetve (nem pedig műanyagra mint a COB led) a fénytest. Mivel az autómat eladtam, így a lámpa kikerült belőle. Láthatóan semmilyen elváltozás elszíneződés nincs rajta. Tény, hogy telibe veri az éjszakát. Útfelfestés és táblák messziről visszaköszönnek. Esős úton is igen hatékony. Nem világítja túl a foncsort és nem termel akkora hőt. Én max 80 fokot mértem. Munkatársat hetekig győzködtem, hogy ez kell az autójába. Többféle ledet próbált, de egyik sem hozta az elvárást ellenben a mostanival. A leképzés is megmaradt. Neki H10 (9005) kellett. TDM 4TX-be is ilyet fogok venni. Aszem oda H1 - H3 kell.

Szerencsére ez is fejlődik és jó irányba. Pár éve Lendvai kolléga nem ajánlotta és igaza volt. Azok vacakok voltak.
Amibe CSP led van az hozza az elvárást és érdemes a márkát is figyelni.
A Novsight szépen fejlődik esetenként már nincs külön a driver így nem kell vacakolni a szűk hellyel vagy szétvágni a kupakot a lámpa testen.

Az autó 1.4 Vitara lett, Allgrip GL+. :)
     Reply to this


kawa550 (msg) 125947 Nov. 3, 2020, 8:09 p.m.   reply to: 125946 x
Akkoriban csinált párat Karex, de már évek óta kinn él Németországban, már nem foglalkozik ilyesmivel.
     Reply to this


nyugger (msg) 125946 Nov. 3, 2020, 6:05 p.m.   x
Ebből a projektből lett valami vagy vége:? http://www.tolna.net/~dombaikaroly/tdmplexi/parts.html
     Reply to this


nyugger (msg) 125945 Nov. 3, 2020, 9:01 a.m.   x
Köszi a tippet. Természetes a 0 km-es szerviz meglesz csak azt akartam volna elkerülni, hogy ne legyen több százezres belenyúlás.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125944 Nov. 2, 2020, 6:53 p.m.   reply to: 125942 x
Ha nincs sztetoszkóp, akkor egy vékony gumicső, végébe egy 100-as szög, másik vége meg a füledbe, szinte ugyan olyan jó. A lánc meg nagymegbontás nélkül cserélhető az olajpumpa leszedése után.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125943 Nov. 2, 2020, 6:50 p.m.   reply to: 125942 x
Szerviz sztetoszkóppal https://www.uni-max.hu/termekek/autotechnika/diagnosztika/kihuzo-es-ellenorzo-keszulekek/szerviz-sztetoszkop centiméteres pontossággal megállapítható honnan jön a hang, legvalószínűbb a kissé nyúlott lánc, ez euró árfolyamtól függően valahol 18-20 körül van, érdemes a gyárit venni ha kell, nem drágább mint az utángyártott. Az más kérdés, hogy csak a szétszedésnél derül ki, hogy a szelepfedél tömítést és a csavarok alatti tömítéseket vissza lehet-e még tenni vagy új kell abból is.
Szerintem egy motorvétel után amúgy is ajánlott egy nullszerviz, hogy tudd honnan számold a jövőben a karbantartásokat, a szelephézag ellenőrzésnél meg egyből kiderül van-e ott gond.
Azt a 65-öt meg kezeld erős fenntartással.
Videót felesleges csinálni, soha nem jön át a hang olyan minőségben, hogy arra valamit is mondani lehessen.
     Reply to this


nyugger (msg) 125942 Nov. 2, 2020, 3:24 p.m.   reply to: 125941 x
Köszönöm a segítséget a világítás témában. Motorszerelő meghallgatta a gépet és van egy nem drasztikus "idegen hang" felső tájékról (alapjáraton hallgatta). Melegen mintha kevésbé lenne hallható. Azt mondja vagy a lánc vagy a vezérműtengely lehet, persze csak szétszedéssel lehetne megállapítani. Mennyire kezdjek el aggódni? 65 ezer van a gépben. Tudom ez elég kevés infó így, esetleg tudok videót (hang miatt) feltölteni valahová, ha valaki "vájt fülű" a témában.
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125941 Nov. 1, 2020, 1:06 p.m.   reply to: 125939 x
Üdv!
Xenont semmiképp ne rakj bele mert a projektor csak szétdobja a fényt.
Szvsz fogad meg Kawa tanácsát és tegyél rá kiegészítő lámpát.Meg keresd a Csaneszt ő is jól körüljárta a témát.
     Reply to this


pandamaci (msg) 125940 Oct. 30, 2020, 6:22 p.m.   reply to: 125939 x
Sok éve autóban próbáltam ehhez hasonlót.Tény: húúb..meg ez qrva erősen világít,az igaz.Cserébe kifolyik a szembe jövő szeme, úgy vakít.Gyári vetítési képet sem adta ki 100% ra Foncsor talán nem égett ki tőle, mivel kevesebb W.ot vesz fel mint az eredeti halogén. Nagyon kékes fénye esőben annyira nem tetszett,de akkor az volt..
     Reply to this




lendvai (msg) 125938 Oct. 30, 2020, 9:24 a.m.   x
A nagyobb teljesítményű izzóknál azt kell szem előtt tartani, hogy amelyik ugyanakkora felvett teljesítmény mellett ígér nagyobb fényteljesítményt azok élettartama alacsonyabb, csodák nincsenek. Amik meg eleve nagyobb teljesítményűek, azok annyival jobban terhelik az elektromos hálózatot, illetve több hőt terhelnek, így idő előtt tönkremegy a foncsor, a csatlakozók stb. Ugyanez a helyzet a halogén foncsorba rakott xenon izzóknál is, a "majd én azt tudom" típusú szakemberek nagyon leleményesek ilyen jellegű károkozásban. :-))) A baj általában nem azonnal jelentkezik. ;-)
     Reply to this


lendvai (msg) 125937 Oct. 30, 2020, 9:14 a.m.   x
Fel lehet újíttatni az öreg projektoros fényszórót is, házilag nem érdemes próbálkozni. Az üveglencséről szokták ilyenkor eltávolítani az ionizáció miatt évek alatt rárakódott fémgőzt, ami a lencse mattulás egyik okozója. Házi polírozással szokták a lelkes amatőrök végleg hazavágni az optikát. :-) A foncsort meg szimplán újragőzölik. Nem tudom mennyibe kerül, akit érdekel ilyesmi úgyis utánajár.
Azt nem tudom új korában a 4TX fényszórója milyen volt, erről azok tudnak nyilatkozni akik újonnan vettek ilyen gépet.
     Reply to this


lendvai (msg) 125936 Oct. 30, 2020, 9:02 a.m.   reply to: 125935 x
Hehe, valóban az. :-))) Én a 4TX-el nem motoroztam sötétedés után. Ha muszáj volt akkor meg féltem. :-)))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125935 Oct. 29, 2020, 8:40 p.m.   reply to: 125934 x
Legendásan szar a lámpája, kiegészítő lámpák a legegyszerűbb megoldások, az úgyis divat manapság.
     Reply to this


nyugger (msg) 125934 Oct. 29, 2020, 8 p.m.   x
Üdvözlök minden TDM tulajt!
Ma tettem szert egy 850 4TX-re. Az első világítást kicsit gyengének találom, valahol olvastam, hogy lehet cserélni jobb (erősebb) izzóra. Van értelme foglalkozni vele? Ha igen kell valamit átalakítani, vagy csak szimpla csere.
     Reply to this


Itil900 (msg) 125933 Oct. 27, 2020, 10:36 a.m.   reply to: 125928 x
Mit sikerült összerakni rajtad?
     Reply to this


Itil900 (msg) 125932 Oct. 26, 2020, 9:36 p.m.   x
S lőn újra!!!
     Reply to this


kormi1313 (msg) 125931 Oct. 26, 2020, 2:12 p.m.   reply to: 125928 x
Szevasztok!
Ma néztem az utolsó olajcsere mikor volt.
2018 április. Ekkor kapott két gumit, új akkut, lánckereket és láncot. Azóta kétezerötszázat mentem vele. A műszaki is lejárt márciusban!
Voltak gondok a családban az egészséggel.
2001 es motor 60000km.
Nem hirdetem.
     Reply to this


lendvai (msg) 125929 Sept. 30, 2020, 5:29 p.m.   x
Én meg veszek egy lottót, ez nem lehet véletlen. :-))))))) Bár ez nem az Alpok menti országból jött. Sebaj, egy négytalálatos is jól jöhet. :-)))))
     Reply to this


vasutas (msg) 125928 Sept. 30, 2020, 3:02 p.m.   reply to: 125927 x
Ez a motor valóban létezik.-:)) A tulajdonos osztályán feküdtem tavaly nyáron. Ha valakit érdekelne ez a motor, szívesen átballagok a kereskedésbe, pont itt lábadozok Kéthelyen egy műtét után.
Sok éve nekem is sikerült egy télen vennem egy nyolc éves Suzukit kilenc ezer kilométerrel,,, s valóban egy sebészorvostól.
Nálam is hiába állnak a "játékszerek" a garázsban, csak keveset tudtam velük menni.-:(
     Reply to this


kawa550 (msg) 125927 Sept. 29, 2020, 11:28 p.m.   reply to: 125926 x
És mégis létezik! :))))))
https://www.hasznaltauto.hu/motor/yamaha/fjr_1300_a/yamaha_fjr_1300_a_es_megis_letezik-16241964
     Reply to this


lendvai (msg) 125926 Sept. 29, 2020, 6 p.m.   x
Lassan eltelik ez a szezon is és 15 000 km-nél járok, pedig sok hosszú túra nem is volt benne. Ennyit az Alpok-környéki országokból behozott, 40 ezret futott túragépek legendájáról. :-))))) Persze biztos van nemdohányzó orvos vak felesége által piacra járásra használt csoda is, de nagyobb valószínűséggel lesz ötösöm a lottón. :-)
     Reply to this


Highracer (msg) 125925 Sept. 23, 2020, 12:31 p.m.   x
Sziasztok,

új hozzászóló vagyok itt a TDM-esek között, de fiamnak TDM-je van, néhányotokat személyesen is ismerek, tavasszal ott voltam a talin Püspökladányban, ezért szoktam olvasgatni ezt a topicot. Megakadt a szemem a Crosstourer ajánláson és mivel nekem volt ilyenem 3 évig, mentem vele 45.000 km-t, ezért ismerem a típust. Talán segít a véleményem?
Pozitív:
- nyomatékos, jó hangú V4,
- magasított üléssel és kormánnyal a 195 centimnek is viszonylag kényelmes, utassal is,
- kardánt és automata váltót szerettem.
De:
- 7 liter felett fogyasztott (ehhez képest kicsi tank, 270-280 km-ként tankolni kellett)
- túraendúrónak mondják, de terepen igazi béna kacsa (nagyon),
- az alap VFR-hez képest megnövelt rugóutak aszfalton imbolygóssá teszik (elveszti az alap VFR sportosságát), de terepen sem jó semmire (olyan se hús, se hal a futóműve, mint az egész motor),
- újonnan vettem mégis sok gond volt vele (gariban cserélni kellett a komplett kábelköteget, a bal- és jobboldali komplett kormánykapcsolót és a végén visszahívás volt a kardántengelyre.)
- dög nehéz (úgy 280-290 kg minden kiegészítő nélkül), és gyárilag teljesen csupaszon kapod (se középtámasz, se bukócső, se csomagtartó, se oldaldoboztartó, se kieg. lámpa, se markolatfűtés, se semmi), ezekkel felszerelve üresen, dobozokkal simán veri 320 kg-ot, ami már azért nem semmi
- szélvédelme nem volt túl jó.

A Hondának nem nagyon jött be a Crosstourer, nem tudott a Vara sikereinek nyomdokaiba lépni.
Örültem, amikor 2016-ban átültem egy Africára, ami egy sokkal, de sokkal jobb túramotor. A 95 le tökéletesen elegendő túrázni, fasza alul is nyomatékos a kis sorkettő (csak felül érezni a lóerő különbséget), viszont ezerszer kezesebb, kezelhetőbb a Crosstourernél, hisz majdnem 30%-al könnyebb, futóműve teljesen más kategória, terepen és szar úton egy álom (még abszolút offroad kezdők is királynak hiszik magukat vele terepen). Nagyon sportos motorozásnál, kanyarvadászatnál jön csak elő az első keskeny nagy kerék hátránya. Kényelme magas embernek sokkal jobb a nagyobb ülésmagasság miatt (ami állítható is), hangja egy álom, mindezek mellett 1,5-2 literrel kevesebbet kér. Én ezen is elgondolkodnék.
     Reply to this


Itil900 (msg) 125924 Sept. 22, 2020, 10:45 p.m.   reply to: 125920 x
2.6 M egy 8 évesért. Nem rossz! Köszi a tippet, dobom tovább!
     Reply to this


lendvai (msg) 125923 Sept. 21, 2020, 9:46 p.m.   reply to: 125922 x
Hát én pont így vagyok a GS-el. :-)))
     Reply to this


Englishman (msg) 125922 Sept. 21, 2020, 8:55 p.m.   reply to: 125921 x
Éppen Gyula (varawings) miatt hoztam szóba. Ő is és Gyöngyi is valahol a 190 környékén vannak és kényelmesen elférnek a Crosstoureren. Ráadásul már vannak belőle 6-7 éves "jóárasodott" darabok (akár német piacról). Mondjuk, olyan nagyon nekem sem tetszik, de attól még mások megvették.
     Reply to this


kawa550 (msg) 125921 Sept. 21, 2020, 10:31 a.m.   reply to: 125920 x
Most találkoztunk eggyel ópusztaszeren, talán varawings, nem tom, Tibike jobban tudja. Nekem az a motor valahogy mindig láthatatlan maradt, sosem tetszett egy kicsit se.
     Reply to this


Englishman (msg) 125920 Sept. 20, 2020, 10:49 a.m.   reply to: 125908 x
Hali!
Honda VFR1200x Crosstourer
Már lehet belőle keresgélni 6-7 éves, értelmezhető állapotú darabokat. Nem olcsó, de már nem egy új árában adják őket.
     Reply to this


Itil900 (msg) 125919 Sept. 19, 2020, 11:14 p.m.   reply to: 125918 x
Ezt szeretem! Amikor az ember olyan igazán szerény és őszinte! ;))))
     Reply to this


kawa550 (msg) 125918 Sept. 16, 2020, 9:09 p.m.   reply to: 125917 x
A vfr belefér, csak a langaléta nem fér bele a vfr-be. Így aztán az kiesik.:))))) Esetleg ott lenne még a s1000xr, de mivel az is ott van hogy csak használt, mert újra nincs lé, az meg használtan is több mint jópár nagyon jó kis motor újonnan, ezért aztán az is kiesik. Oszt má megint csak a versys marad. Tévednék én ha tudnék, de nem megy vazzeg! :)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125917 Sept. 16, 2020, 9:02 p.m.   reply to: 125911 x
Kee' kissé felületes, 4 hengerről volt szó, nem sor4-ről. :-))) Abba a VFR is belefér. Sőt, egy V4-es Multi is beleférne, de abból még nincs használt. Sőt, még új se. :-)))))
     Reply to this


vasutas (msg) 125916 Sept. 16, 2020, 8:34 p.m.   x
Bezzeg jogsijuk az nincs,,,,ezt az ezres Fézert befogadtam a Tdm mellé,,, csak azt kérték, néha jól kergessem meg.-:)))
     Reply to this


vasutas (msg) 125915 Sept. 16, 2020, 8:30 p.m.   x
A minap is olajat akartam cserélni az autómon, ez a kép fogadott mikor kinyitottam a garázsajtómat. Nagyon dühös lettem,,,-:)))
     Reply to this


vasutas (msg) 125914 Sept. 16, 2020, 8:27 p.m.   x
Én meg azt vallom, egy rendes garázsban több motornak is kell lennie.-:) Újabban félve nyitom ki a garázsok ajtajait, mert családunk ifjoncai mindenféle téli projektekkel töltik meg éjszakánként őket.
Nem gondoltam volna, hogy hatvan évesen versenyzőnek kell majd állnom,,,-:))
     Reply to this


Itil900 (msg) 125913 Sept. 16, 2020, 1:48 p.m.   reply to: 125912 x
Versys...
     Reply to this


Itil900 (msg) 125912 Sept. 16, 2020, 1:47 p.m.   x
A Vedysb1000 ês a Vfr1200 remek tipp volt, a 800 kissé alacsonynak tűnt. Köszöni a tippeket, állítása szerint jó kiindulási lehetőséeket kapott! Lájk!
     Reply to this


kawa550 (msg) 125911 Sept. 15, 2020, 10:37 p.m.   reply to: 125910 x
Mer aztán olyan kurva sok lehetőség van egy használt, langalétáknak is jó, megbízható sor4-re. Versys 1000 oszt kész.:)))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125910 Sept. 15, 2020, 9:45 p.m.   reply to: 125908 x
Ez alapján én azt javaslom hogy további infókat adjon. :-))) Mekkora tapasztalat, milyen teljesítményű, karakterisztikájú gép kell neki, sporttúra vagy enduro vagy egyéb, milyen stílusban motorozik, mennyit szán rá, van-e típus, évjárat igény stb. Szóval némi önismeret nem árt, mert mi nem tudjuk megmondani más mit vegyen. :-)
     Reply to this




Itil900 (msg) 125908 Sept. 15, 2020, 4:25 p.m.   x
Hellósztok!

Jóbarátom motort keres, hátha tudtok segíteni valami jó tippel. A kívánságlista nem nagy:
-legyen a moci hasonlóan megbízható, mint a TDM
- 4 hengeres
- hasonlóan magas,mint én, 190 felett.
- vegyes használatra, város is, túra is, kirándulás is.
-használt motor, újra nem tellik.

Ki mit javasol?
     Reply to this


Englishman (msg) 125907 Sept. 7, 2020, 6:05 p.m.   reply to: 125906 x
Nem mi voltunk.
     Reply to this


H.Andràs (msg) 125906 Sept. 6, 2020, 8:17 p.m.   x
Tomi! Nem ti jöttetek tegnap 3 körül velünk szembe motorral a Szent Imre úton?
     Reply to this


csanesz (msg) 125905 Sept. 5, 2020, 7:12 p.m.   reply to: 125904 x
Basszus. Azt a Boats.net -et mindig elfelejtem. Pedig lesz még kuplungkosár, subertű és kehelycső csere is.
Aztán teljesen kész a moci.

Így utólag jó döntés volt a gyári tárcsa és betét. Szerelő azt mondta, hogy az optimális fékhatást ennél a motornál ezzel a fékrendszerrel a gyári garnitúrával lehet elérni. Igaza van! Tényleg nagyon jó lett.
     Reply to this


lendvai (msg) 125904 Sept. 4, 2020, 7:49 p.m.   reply to: 125903 x
Csanesz, szerintem ne sajnáld azt a pénzt amit a gyári cuccra kiadtál. A féknél meg különösen ne. Biztos van utángyártottból is olyan vagy hasonló minőség, mint a gyári, de a gyárinál nincs ott a bizonytalanság, hogy jól választottál-e. ;-)
Reklám helye: boats.net-ről néha olcsóbb, én onnan szereztem be a gyári első tárcsákat. A hátsót meg E-Bay-ről, mert valaki benézett valamit amikor megvette. 900-as hátsó tárcsája egyébként ugyanaz mint a 600-as Fazer-é, ott is Fazerhez volt hirdetve.
     Reply to this


csanesz (msg) 125903 Sept. 3, 2020, 8:45 a.m.   x
Hali!
Gondoltam írok egy kis tapasztalatot:

Azoknál a 850 -es kollégáknál akiknél szokott csúszni a kuplung esetenként gyakrabban. Ott érdemes ránézni a kuplung acél lemezek síkjára, mert biza maga alá hordja az olajat. Ha csúszás nincs, de képes egy kis állás (kb 1-2 hét) után leragadni a kuplung és üresből egyesbe olyan, mintha be sem húztad volna a kuplungot annak ugyan ez az oka.

Pár hónapja túl vagyok ezen javításokon és nagyon baba lett a gép. Gondoltam megosztom eme tapasztalatokat:

Gyári féktárcsa lett cserélve -elkopott- gyárira. Igen... csúnya ára volt. Nem éri meg az árát, de gyári betéttel és karmantyú cserékkel (főfékmunkahengernél is) már csak két újjal fékezek. Az első negyedben már fog a fék. Jóval kevesebb erő kell a gumifékcsőnél, mint eddig.
     Reply to this


Spengi01 (msg) 125902 Aug. 20, 2020, 7:32 a.m.   x
Szervusztok!
Az lenne a kérdésem, hogy nekem eltörött a kéen látható benzincsövem, és hogy mekkorát kellene vennem hozzá, átmérőre (850 3vd), és hogy mennyire macerás azt kicserélni?
Előre is köszönöm!
     Reply to this


oraculus (msg) 125901 Aug. 2, 2020, 9:56 a.m.   x
Sziasztok!
Köszönöm szépen az információkat.
     Reply to this


oraculus (msg) 125900 Aug. 2, 2020, 9:56 a.m.   x
Sziasztok!
Köszönöm szépen az információkat.
     Reply to this


lendvai (msg) 125899 July 31, 2020, 8:29 p.m.   reply to: 125898 x
Így van, ez a "ráncfelvarrás" előtti 4TX-be jó. Utána más volt a karburátor, de ahhoz már lehet kapni külön membránt. A régebbiekhez csak a tolattyúval együtt árulták nevetséges áron, így találtam anno egy Suzukit amiben ugyanaz a karburátor van és lehet hozzá külön membránt kapni.
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125898 July 31, 2020, 1:55 p.m.   reply to: 125896 x
Üdv!
Parancsolj!
Egy dologra figyeljetek hogy ez csak 98-as évjáratig jó ha emlékezetem nem csal. Pontos infót talán a Lendvai Tibi v a Kawa tud.
     Reply to this


oraculus (msg) 125896 July 30, 2020, 11:28 p.m.   x
Sziasztok!
Egy TDM tulaj szeretné vásárolni karburátor membránt, mondtam neki létezik olyan suzuki motorkerékpárba való membrán ami tökéletesen passzol a TDM-be is. Sajnos már nem emlékszem a Suzuki membrán cikkszámra, megtudjátok adni?
Köszönettel, Ori
     Reply to this


celltoma (msg) 125895 July 28, 2020, 7:45 p.m.   reply to: 125894 x
Köszönöm, felhívtam, a konzol még megvan. Már csak egy műszerfal körüli idom kell.
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125894 July 25, 2020, 9:34 p.m.   reply to: 125893 x
https://auto.jofogas.hu/veszprem/Yamaha_TDM_900_as_2003_as_Osztrak__bontott_alkatreszei_106030397.htm
A fejidomtartó konzol hátha megvan még!
     Reply to this


celltoma (msg) 125893 July 24, 2020, 8:59 p.m.   x
Sziasztok, hat éve használok egy 2004-es TDM 900-at, amit a múlt héten rosszul támasztottam le, és nekiborult egy autónak a fejidommal. Van esetleg valakinek a padláson egy műszerfal körüli idom és egy fejidom konzol eladó? Ezeket sajnos cserélnem kell, a külső idom szerencsére csak enyhébben sérült (szépen végigcsúszott az autó oldalán...), az javítható. Köszönöm, üdv, TM
     Reply to this


Itil900 (msg) 125892 July 20, 2020, 6:52 a.m.   reply to: 125888 x
Ne Navajo-gjál már..! ;))))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125891 July 18, 2020, 9:10 a.m.   reply to: 125890 x
Első körben legyen 25. Abból már ki lehet sütni pár kenyeret. :-)))
     Reply to this


PalmBela (msg) 125890 July 18, 2020, 8:17 a.m.   reply to: 125889 x
Mennyi az a pár kilócska?
     Reply to this


lendvai (msg) 125889 July 17, 2020, 7:04 p.m.   reply to: 125885 x
Béla bácsi!

Ha jó a termés pár kilócskát kipróbálok majd kovásznak. :-) Már csak a malmot kell megvennem. :-)

Mi buzgón gyűjtjük a vírust, voltunk már Szlovéniában, ott olaszok között flangáltunk maszk nélkül és életben maradtunk. :-)
     Reply to this


cizi (msg) 125888 July 16, 2020, 11:19 p.m.   reply to: 125887 x
Légyszives ezután a hozzászolólásaidnál vedd figyelembe, hogy nem navajo indiánok között vagy!:) Köszi.
     Reply to this


Itil900 (msg) 125887 July 16, 2020, 11:13 p.m.   reply to: 125886 x
No airbag,
No ABS,
No para!
     Reply to this


kawa550 (msg) 125886 July 14, 2020, 10:19 p.m.   reply to: 125885 x
Aszongyák, még szomorkodni is jobb társaságban. :))))) Szóval ne aggódjál Béla, mi sem mentünk leginkább sehás se, és úgy néz ki, nem is fogunk idén, mert a 2 hónapos kényszerbezárás kiütötte a szemptemberre tervezett túrás szabinkat is. Így aztán maradtak a szabadnapon elérhető félnapos karikák a környéken, most meg pár hétig még az se lesz, mert kímélni kell Zsuzsi szemét a huzattól. Így aztán az én motorolásom kimerül abban, hogy délelőttös héten azzal járok melózni hogy ne kelljen a dugókban állni.... Elbaxott egy év lesz ez.
     Reply to this


PalmBela (msg) 125885 July 14, 2020, 9:41 p.m.   reply to: 125875 x
Jó estét Urak!

Tibi bácsi! Aratunk!

De hogy topikba maradjak: épp ezért én az elmúlt 1 hónapban egy centit sem motorútam! :)
Például nem mentünk el a Stelvióra, meg Murauba sem!

Na ki hova nem ment? :D

Üdv:B
     Reply to this


Itil900 (msg) 125884 July 13, 2020, 9:43 p.m.   reply to: 125883 x
Amíg nincs kigurulási korlátozás, semmi gond! Különben is: ha egyedül motorozol, vagy többesben, de megtartjátok a távolságot, mi a gond??
     Reply to this


lendvai (msg) 125883 July 13, 2020, 3:14 p.m.   x
Mi az a kijárási korlát? :-))))
     Reply to this


night-rider (msg) 125882 July 13, 2020, 1:35 a.m.   reply to: 125881 x
motorozzál..mig nem lesz újra kijárási korlát vaze..
     Reply to this


Itil900 (msg) 125881 July 12, 2020, 9:03 p.m.   x
Mi újság? Mindenki uborka szezonban???
     Reply to this


Itil900 (msg) 125880 July 1, 2020, 11:09 a.m.   reply to: 125878 x
De szép piros!!!!!!
     Reply to this


Itil900 (msg) 125879 July 1, 2020, 11:08 a.m.   reply to: 125876 x
Felpattanok, köszi! Még valami aprilián ültem az egyik kiállításon, na az is kellemes-talpas volt!
     Reply to this


cizi (msg) 125878 July 1, 2020, 10:46 a.m.   reply to: 125877 x
Vegyél egy ilyet, ezzel minden lámpánál tudsz takarózni!:)
     Reply to this


Itil900 (msg) 125877 July 1, 2020, 10:35 a.m.   reply to: 125875 x
Most komolyan!: Melyikről nem ér le az én lábam??? Talán az állványról, de az meg nem brümmög... ;)))
     Reply to this


Sander67 (msg) 125876 June 29, 2020, 9:10 p.m.   reply to: 125872 x
Nekem van egy tippem, szerintem próbálj ki egy Africa Twint.
     Reply to this


lendvai (msg) 125875 June 28, 2020, 7:07 p.m.   reply to: 125874 x
Próbálj ki egy nagyobbacska crossmotort. Garantáltan magasabb lesz a nyereg mint a TDM-é- :-)))) De minek az neked? Nem örülsz hogy leér mind a két lábad ha megállsz? :-))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 125874 June 28, 2020, 7:04 p.m.   reply to: 125873 x
... érintőlegesen ismerve a multad, sejtettem, hogy nem csak motorizált vassal bonyolódtál össze. Viszont most a TDM-nél is nagyobb űlésmagasságú motorizált vas érdekelne. Számodra azt is elárulom: 2(!!!) Kerekű! :))))
     Reply to this


lendvai (msg) 125873 June 27, 2020, 8:35 a.m.   x
Gyerekkoromban a bicikliről nem ért le a lábam. Az is vasból volt. Nekem ennyi tapasztalatom van. :-))))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 125872 June 26, 2020, 10:38 p.m.   reply to: 125871 x
Persze!
Én tovább fűztem a témát. Nekem is leér a lábam, majdnem alacsony. Ezért kérdeztem, hátha van valakinek magasabb vassal tapasztalata
     Reply to this


auerz (msg) 125871 June 26, 2020, 1:07 p.m.   reply to: 125869 x
Nem értem a kérdést. Leér a lábam a TDM-ről. Én a szomszéd gs - ére azt írtam, számomra feleslegesen buflák (széles és nehéz). Ülésmagasságról szó sem volt részemről.
     Reply to this


Itil900 (msg) 125869 June 24, 2020, 10:28 p.m.   reply to: 125868 x
Miért? Melyiknek nagyobb az űlésagassága, mint a Tdm? Persze, ami hasonlóan megbízható!
     Reply to this


auerz (msg) 125868 June 23, 2020, 12:04 p.m.   reply to: 125867 x
Félre értettél, nekem nem xt-m van. nekem a tdm-nél nagyobb testű motor nem kell. Ahhoz képest a gs nagy, és amin én ültem valami 260 kg volt. Erre megint csak semmi szükségem. Ezért hoztam fel példa képpen a tracer gt-t. Az a nekem való kategória. Volt már egyébként bmw-m is, tudok mit "veszitek" .
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125867 June 22, 2020, 4:35 p.m.   x
Ati
"....a GS hez vissza térek egyszer...ha megtehetem"
ugye hogy ugye mondom én,mindjárt eladó lesz az XT :)))))))

Tulok
" A súlya meg a mérete meg nekem teljesen kiábrándító" azért nagyon ne ábrándulj, mert az ADV csak annyival nehezebb az XT-től amennyivel több benzin fér bele,a sima gs meg egyenesen húsz kilóval könnyebb.

Kawa

A tracer gt 900-at mi is próbáltuk és szintén
a kényelme miatt bukott el ,pedig amúgy egy csodás vas!
     Reply to this


kawa550 (msg) 125866 June 22, 2020, 1:57 p.m.   reply to: 125865 x
Az nekem is tetszett, míg rá nem ültem. Az az ülés, ami már a boltban az első percben is kényelmetlennek és rossz formájúnak tűnik, a gyakorlatban csak rosszabb lesz.
     Reply to this


auerz (msg) 125865 June 22, 2020, 11:52 a.m.   reply to: 125864 x
Lehet érdemes lenne egyszer kipróbálni egyet, mondjuk őszintén nekem a tracer gt jobban piszkálja a fantáziámat.
     Reply to this


ati5995 (msg) 125864 June 22, 2020, 6:36 a.m.   reply to: 125863 x
A súlya érzetre mint a TDM-szerintem a más súlyelosztás miatt lehet,én 175 alacsonyságommal ültetés nélkül mint a TDM-az Apriliától mivel itthon max,1 szak??szervíz van, akik nem is forgalmaznak már ilyesmit-mert kb.4 évig gyártották a Capót...vajon miért???pedig az is tele extrás mint a bömös....Teneré 10 éve fut és ma is kapható !!....
     Reply to this


auerz (msg) 125863 June 21, 2020, 10:08 p.m.   reply to: 125861 x
Szembe szomszédnak van egy újonnan vásárolt 1250 gs adventure. Kulcs nélküli, meg okos futómű ami a kormányról menet közben szabályozható, meg minden féle hitech dolog. A szépség relatív, én láttam már számomra sokkal szebb motort. A súlya meg a mérete meg nekem teljesen kiábrándító. Számomra mindkettő feleslegesen nagy. Hiába ültem rá, nem lett szerelem... Biztosan jó a maga kategóriájában, de nekem nem való, meg hát az ára külön vicc tárgyát képezi. Ha levesszük róla az emblémát (marketing költséget), újonnan szerintem kb 2-3 millióval olcsóbb lenne (kb 8 millióért vette a gazdája). Amúgy pont a méret meg a súly ami miatt érdekel az XT-vel kapcsolatos tapasztalat.
     Reply to this


auerz (msg) 125862 June 21, 2020, 9:58 p.m.   reply to: 125861 x
A hol készült részt én már nem nézem. A BMW F900XR motorja kompletten Kínában készül (bár ettől még lehet jó is). A céges Toyotám meg jó ha két hetet kibír anélkül 2 évesen hogy szervízbe kéne vinni... A járműipar sajnos régen eljutott odáig, hogy mind egy kalap szar, csak a marketing meg a 30 évvel ezelőtti emlékek mondatják a vásárlóval, hogy ez japán, meg német. Semmi technikai (meg sokszor valóság) alapja nincs ezeknek a kijelentéseknek.
     Reply to this


ati5995 (msg) 125861 June 21, 2020, 5:49 p.m.   reply to: 125859 x
Nem rossz moci, sőt...de ki tudja..?...RT-GS-GT-után ez lett a következő nyerő....pedig Aprilia Caponord 1200 volt tervben....erősebb könnyebb....extrásabb...de....Olasz....és a Japán meg ugyebár ....a GS hez vissza térek egyszer...ha megtehetem hogy 1250-est vegyek
     Reply to this


auerz (msg) 125859 June 21, 2020, 3:11 p.m.   x
úgy veszitek sorban ezeket az XT-ket, mintha muszáj lenne... ennyire jó az a motor?
     Reply to this


auerz (msg) 125858 June 21, 2020, 3:10 p.m.   reply to: 125855 x
gratulálok! szép jószág!
     Reply to this


ati5995 (msg) 125857 June 21, 2020, 6:41 a.m.   x
Köszi.Létra nem kell....megoldottam -30mm--így kb. mint a TDM volt !!
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125856 June 20, 2020, 9:05 a.m.   reply to: 125855 x
Gratula!!!
Viseljétek egészséggel!
Hová dugtad a létrát? :)

Ha pár hónap múlva eladó lesz,majd feltétlenül szólj. :))))
     Reply to this


ati5995 (msg) 125855 June 19, 2020, 5:37 p.m.   x
Az új vas...majdnem TDM...
     Reply to this


ati5995 (msg) 125854 June 19, 2020, 5:36 p.m.   x
Az új vas...majdnem TDM...
     Reply to this


auerz (msg) 125853 June 12, 2020, 9:25 a.m.   reply to: 125851 x
viszont semmi rasszizmus! :D amúgy megint fehéret szerettem volna, de most fontosabb volt a patika állapot.
     Reply to this


Kucsi (msg) 125852 June 10, 2020, 2:46 p.m.   reply to: 125848 x
Nagyon sajnálatos esemény. Mintha megszaporodtak volna a hasonló esetek, vagy csak én figyelek jobban ezekre?
Vigyázzunk magunkra, csak egy életünk van.
     Reply to this


Kucsi (msg) 125851 June 10, 2020, 2:43 p.m.   reply to: 125829 x
Hali Zoltán!
Olyan nagy a falunk, hogy még csak ritkán sem találkozunk.
Na majd elbicajozok arra, és jól megnézem a mocidat.
Azért látszik, hogy szélsőséges vagy. :)
(fehér, aztán fekete)
     Reply to this


yamaszaki (msg) 125849 June 9, 2020, 10:39 a.m.   reply to: 125848 x
)))))))))))))))))-:
Döbbenet!!!
Nyugodjék Békében!
     Reply to this


Czdoki (msg) 125848 June 8, 2020, 10:48 a.m.   x
Sziasztok,
Egy TDM társunkkal kevesebben vagyunk. Nem sokkal előttem ment a Mátrában és a kanyarfotója után pár kanyarral a fák közé hajtott és ott olyan sérülésket szerzett, ami miatt már hiába érkezett a mentőhelikopter.
     Reply to this


TDM_Peti (msg) 125847 June 5, 2020, 5:12 p.m.   reply to: 125845 x
Igen, és szereti ha dícsérve van :)
Na jó, én is :))))
     Reply to this


Itil900 (msg) 125846 June 4, 2020, 11:11 p.m.   reply to: 125842 x
Érdekes!: Nem láttam UMY rendszámot...pedig tud, hogy van..!
     Reply to this


Hoterkep
Hirdetések


Member count: 27018