Please log in

Registration Forgot password






Motorgumik! Ki mit ajánl, ki mire esküszik?
Comment
Előző oldal
lendvai (msg) 3109 May 19, 2020, 5:59 p.m.   reply to: 3108 x
Én a magam részéről a kényelméért vettem, de terepre nem megyek vele. Ezzel szállítják, nem volt választásom, elkoptatom, aztán lesz helyette Angel GT II.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3108 May 19, 2020, 5:21 p.m.   reply to: 3107 x
De hát egy hibrid motorra (túraenduró) mi mást tehetnél?
     Reply to this


lendvai (msg) 3107 May 19, 2020, 2:31 p.m.   reply to: 3106 x
Azt hogy aszfaltra és enyhe terepre is tervezték. Ennélfogva valószínűleg egyiken sem a legjobb.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3106 May 19, 2020, 12:56 p.m.   reply to: 3104 x
Az mit jelent, hogy hibridnek minősített?
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3105 May 19, 2020, 12:52 p.m.   reply to: 3104 x
Valahol olvastam, hogy ez a gumi kb 10 ezret bír. Egy másik hírben pedig azt olvastam, hogy élettartamát tekintve is felülmúlja a Trailsmartot, ami nekem pedig többet ment 16 ezernél. Ezért nagyon kíváncsi vagyok, hogy hol lesz az igazság.

Hétvégén egyébként már mentem vele pár száz kilométert és nagyon élveztem.
     Reply to this


lendvai (msg) 3104 May 19, 2020, 11:55 a.m.   x
Nekem Pirelli Scorpion Trail II van fenn. Kb 4500km-t mentem vele eddig. Nem számítok túl nagy futásteljesítményre, lévén ez egy hibridnek minősített gumi, ennélfogva elég sűrűn sodródik az aszfalton, de ezt olyan jóindulatúan teszi hogy igényem lett rá. :-) Viszont ennyi km után számottevő kopást nem látok, így valószínűsítem hogy 10 000 fölött lesz. Mellesleg sokkal szebben kopik mint pl a Michelin PR4 vagy a Road 5. Azokon mind felkunkorodott az él a barázdáknál, ennél még nem.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3103 May 15, 2020, 1:47 p.m.   x
Na, ma lecseréltem a gumikat.

Ami lejött Dunlop Trailsmart Max. Nagyon jó gumi volt, elégedett voltam vele. Az utolsó pár száz kilométeren már kicsit csúszkált, de elmentem vele 16 325 km.

Kíváncsi vagyok az új gumira, ami Pirelli Scorpion Trail II.

Ha lemotorozom vele az élettartamát, akkor megírom a tapasztalásokat.

Addig is Széles utat mindenkinek.
     Reply to this


Ullyses (msg) 3102 May 1, 2020, 11:49 a.m.   reply to: 3096 x
Szted én nem használtam? Csak beosztottam! Egyenesben az alját, a hegyi utak kanyarjaiban az oldalát koptattam :)))) Te még Erdélyben fel is hívtad rá a figyelmem ! ..és kibírta hazáig.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3101 April 29, 2020, 6:03 a.m.   reply to: 3100 x
Szia! Eddig még nem hallottam, de most utánanéztem kicsit és lehet ezt fogom választani. Köszi a tippet. Ha lesz tapasztatom azt itt megosztom a többiekkel.

Még egyszer köszi.
     Reply to this


Zsida (msg) 3100 April 28, 2020, 11 a.m.   reply to: 3099 x
Szia! Ha jól tudom, a Trailmax Meridian az utód. Arról nem hallottál valamit?
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3099 April 25, 2020, 11:53 a.m.   reply to: 3098 x
Igen, már én is jártam így, hogy azt hittem még van a gumiban pár száz kilométer, de a végén már exponenciálisan kopik azzal meg lesre lehet futni.

Nekem most Dunlop Trailsmart max gumi van fent. Tegnap léptem át vele a 15 000 km-t de már kanyarokban kicsit csúszkálok vele. Kopásjelzőig még van talán egy milliméter. Most, hogy nem tudok hosszú utakra menni, még kicsit gyűröm kíváncsiságból, hogy mi lesz a vége. De ha hosszabb túrára mennék, már lecseréltem volna.

Ezt a gumit ajánlotta a szerelő is és a hegylakókon is jókat olvastam róla. Azt gondoltam ez lesz a következő is, de nincs raktáron, ezért fogok váltani.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3098 April 25, 2020, 11:14 a.m.   x
Kis érdekesség. :))))
Tavaly konkrétan lehülyéztek engem a hegylakókon, mert amikor ők pár ezer kilométernél tartottak a conti CRA3 tesztjével, és szó szerint ezt írták róla: "simán benne van, hogy ez lesz az első 15 000 kilométer feletti futásteljesítményű köpenyünk" akkor én bátorkodtam megírni, hogy 8000-et is épphogy kibír, és hogy az utolsó 1mm 3-400km alatt tűnt el róla, konkrétan kilógott a szövet, egy délutáni motorozásról a tervezett táv feléről vissza kellett fordulnom, hogy hazaérjek és erre itt a forumon 3 szemtanú van.
Na, most, lassan egy évvel később sikerült megszűlniük a záró cikket. Úgy tudtak 10.400km-t kifacsarni belőle, hogy jóval a kopásjelző alá koptatták, csak hogy legalább a 10 meglegyen. Ne legyünk g@cik és ne tételezzük fel, hogy ez volt a minimum elvárás a kereskedőtől, de azt azért tegyük hozzá, ezért a gumiért svájcban a zsaruk még a pénztárcádat is elvennék a bankkártyád mellé és gyalog jönnél haza, nemhogy elértük a kopásjelzőt és cserés. Ha ott cserélték volna, nem lett volna több 9000-nél. Középrészen nemhogy minta nincs, de a minta maradványa is alig kivehető.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3097 April 25, 2020, 10:09 a.m.   reply to: 3096 x
Egyetlen gumi volt életemben, ami bőven kopáshatár alá koptatva(konkrétan középen kilátszott a szövet) elment hátul 15.000-et egy 75 lovas tdm-en, az a misi pilot road 3 trail volt. az összes egyéb ennél 2-3-4000km-el kevesebbet futott, contiRA2, misiPR4, pirelli diablo strada. Jelenleg már a második misi pilot power 2CT van fenn és a következő is ez lesz. 15 éves de még ma is kapható sportgumi, pofátlanul olcsó, szárazon kiváló, esőben sem problémás, és ez is kibír 7000-et.
Az hogy hogy használja az ember, sokat számít az élettartamban, jelentősen növelhető. Némi fejcsóválással még talán talán a duplázás közelit is elhiszem, de mikor 3szoros élettartamokról olvasok, csak legyintek és gondolok magamban valami erőset.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3096 April 25, 2020, 7:32 a.m.   reply to: 3095 x
Na erről beszélek, egy jól tapadó puha gumi, amit használnak, az nem megy el 10 ezret sem.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3095 April 24, 2020, 1:31 p.m.   x
A Z8 nálam hátul 8000-et se bírt ki, ZRX1100. Szárazon nagyon jó, esőben sima gázadásra is többször megcsúszott.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3094 April 24, 2020, 7:54 a.m.   reply to: 3093 x
A Metzeler amit én használtam, az elég puha volt, jól lehetett vele döntögetni, éppen ezért hamar el is kopott. Nekem a Metzelereket mindig 10 ezer alatt kellett cserélni. A mostani gumik amiket használtam ezek már elmentek 15-16 ezreket, de ennyi.

Húszezerig még semelyik gumim nem bírta. Persze ez erősen függ a vezetési stílustól, na meg a hajtástól is, nem mindegy, hogy láncos szíjas vagy szöghajtásos a gép.
     Reply to this


Ullyses (msg) 3093 April 23, 2020, 10:59 p.m.   reply to: 3088 x
Igazad van Buldog, tévedtem! 29.000km volt benne és METZELER Roadtec Z8 Interact gumikra cseréltem.... 28körül volt amikor Erdélybe indultunk... :)
     Reply to this


petigumi (msg) 3092 April 21, 2020, 8:51 p.m.   x
Üdv mindenkinek. Én michelin párti vagyok, mások meg másra esküsznek!
Kinálok 80-90 %-os motorgumikat akciósan a járványra való tekintettel. Sport túra enduró robogóra való, szinte nem létezik olyan , hogy nincs.
Ár 4000-8000 ft /db.
A szerelés centirozás ingyenes az elhozott felnire.
A korlátozás nem vonatkozik a szervizek látogatására.
Üdv ,, petigumi,,
Csak telefonon érdeklödj. 20 3632486
     Reply to this


mandli.istvan (msg) 3091 April 19, 2020, 2:14 p.m.   reply to: 3086 x
Sziasztok, egyelőre nem sok plusz km gyűlt, eddig jól ment, nagy eső még nem kapott el vele.. ha így megy, akkor a két tervezett nagy turából nem sok lesz
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3088 April 19, 2020, noon   reply to: 3087 x
Kicsit soknak érzem azt a 28 ezer km-es futás teljesítményt, nem 18 ezret akartál írni?

Én régen nagy Metzeler párti voltam és szerettem ezt a márkát. Csak azt vettem, de aztán valami megváltozott. Nem tudtam, hogy mi, de egy motoros ismerősöm mondta, hogy áttették a gyártást Németországból Kínába. Távol áll tőlem, hogy fikázzam a kínai cuccokat de a különbséget már akkor éreztem a "két" Metzeler között, amikor még nem is tudtam az okát.

Aztán a szervizben ahová vittem a motort ott ajánlotta a srác ezt a gumit. Rá is tetettem és eddig elégedett vagyok vele. Már 14 ezer kilométer van benne, de még pár ezret lehet elmegy.

A következő amit kipróbálok, mert sokan dicsérik az a Pirelli Scorpion lesz.
     Reply to this


Ullyses (msg) 3087 April 19, 2020, 11:17 a.m.   reply to: 3083 x
Ha emlékszel tavaly nekem is tükörradiálom volt, (még gyári gumi -28e.km) és a túránk után le is cseréltettem ... én Metzelerre cseréltem. Keveset mentem h igazán véleményt alkothassak, de 3e.km távlatából nem tünik rossznak, esőben nem mentem még vele....
Nektek miért nem vált be ez a gyártó?
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3086 April 13, 2020, 11:39 a.m.   reply to: 3084 x
Na? Mi a helyzet a gumival. Elégedett vagy vele?
     Reply to this


mandli.istvan (msg) 3084 Sept. 22, 2019, 6:46 p.m.   reply to: 3083 x
Tavasszal megvettem a BMW-t, Michelin PR2 volt rajta, kb.15e km-t bírt. Hirtelen kellett gumizni két hete, mivel közbejött egy nem tervezett túra. Többek javaslatára én is Metzellert szerettem volna, de ősszel nem volt már igazán választék, Michelin PR4-ből kaptam rá párt, 1500 km ment eddig bele, egyelőre tetszik! Majd legközelebb meglátjuk
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3083 Sept. 22, 2019, 6:40 p.m.   x
Én eddig Metzeler párti voltam, de most a Dunlop Trailsmart Max van fent és nagyon elégedett vagyok vele.

Dunlop az új Metzeler.
     Reply to this


Spapa (msg) 3081 April 18, 2019, 11:03 a.m.   x
gummmi
     Reply to this


Spapa (msg) 3080 March 15, 2019, 2:26 p.m.   x
f
     Reply to this


Spapa (msg) 3079 March 11, 2019, 11:11 a.m.   x
f
     Reply to this


Spapa (msg) 3078 Feb. 24, 2019, 3:09 a.m.   x
ff
     Reply to this


Spapa (msg) 3077 Feb. 22, 2019, 2:05 p.m.   x
f
     Reply to this


Spapa (msg) 3076 Feb. 21, 2019, 2:02 p.m.   x
Road5
     Reply to this


Spapa (msg) 3075 Feb. 21, 2019, 10:14 a.m.   x
g
     Reply to this


Spapa (msg) 3074 Feb. 18, 2019, 11:02 a.m.   x
profilmélység
     Reply to this


Spapa (msg) 3073 Feb. 11, 2019, 9:49 p.m.   x
gumi
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 3072 Jan. 27, 2019, 4:17 p.m.   x
F
     Reply to this


Jani55 (msg) 3071 Jan. 23, 2019, 6:48 p.m.   reply to: 3070 x
Nagyon könnyen kiderítheted, akárhol, így ha pl. kínában gyártották, megtalálod a gumi oldalfalán. Kötelezően és egyértelműen jelzik.
     Reply to this


Bulldog1100 (msg) 3070 Jan. 21, 2019, 4:52 p.m.   reply to: 3064 x
Régebben jó volt a Metzeler, én is szinte csak azt vettem. Az utolsó Metzeleremben már kicsit csalódtam, valahogy nem ugyanaz. Valami megváltozott. Állítólag át került a gyártás Németországból Kínába, de ezt csak fél füllel hallottam. Most amit vettem tavasztól azzal fogok járni ezért még nincs tapasztalás de sok jót olvastam róla: Dunlop Trailsmart:

https://www.r17.hu/termek/37701/12070r1917060r17-dunlop-trailsmart-max-frontrear-72v-tl-motorgumi

https://hegylakok.hu/2018/11/dunlop-trailsmart-max-teszt-iii-resz/
     Reply to this


Dokypapa (msg) 3067 Jan. 21, 2019, 11:30 a.m.   x
METZELER Roadtec 01- Igaz , brutális ára van , párban , alig 100 ropi alatt a HWM szeria , hát nem ócó
     Reply to this


Spapa (msg) 3066 Jan. 19, 2019, 12:47 a.m.   x
fel
     Reply to this


Jani55 (msg) 3065 Nov. 30, 2018, 9:45 p.m.   x
Aktuális: Szinte minden méretben... https://www.youtube.com/watch?time_continue=195&v=EW4DOgtjS24
     Reply to this


YLaca (msg) 3064 Nov. 30, 2018, 6:34 p.m.   x
Metzeller tourance vélemény?
     Reply to this


Kawakarika (msg) 3063 Nov. 30, 2018, 6:10 p.m.   reply to: 3062 x
.
     Reply to this


Motofun (msg) 3062 Aug. 19, 2017, 6:36 p.m.   reply to: 3000 x
Nem rég vettem használtan egy GS-t Anakee 3-as gumikkal... Az első hosszabb guruláskor vettem észre az általad is említett zúgást...Totál kész voltam,gondoltam váltó,véghajtás vagy kerékcsapágy probléma...Nagy kő esett le a szívemről amikor olvastam a hozzászólásod...:) Köszönöm! Egyébként nagyon jó gumi,eddig ezzel merek a legjobban kanyarodni.
     Reply to this


lafo (msg) 3061 May 23, 2017, 10:22 a.m.   x
Sziasztok!

Ha valakit érdekelne... Eladó túrázásra használt, Dunlop Sportmax Roadsmart (120/70ZR17 M/C 58W, 2011. év, 42. hét) első motorgumi.
Irányár: 6500Ft + postaköltség.
     Reply to this


Spapa (msg) 3060 Feb. 18, 2017, 1:28 p.m.   reply to: 3059 x
Meg az elozo elmelkedeshez: A PR2-ket Wilbers elso rugos motorral hasznaltam. Azzzal a rugoval erezhetoen jobb lett a kanyarodas. A mostani motoromra is hamarosan felkerulnek az ilyen rugok. Kivancsi leszek arra hogy mi valtozik az erzetemben. :-)
     Reply to this


Spapa (msg) 3059 Feb. 18, 2017, 12:54 p.m.   reply to: 3058 x
Sziasztok!
Pont ezen gumik kozuli valasztáson torpolok.
Most megint PR4 van font, jol tapad, de ugy erzem hogy nehezebben, vagyis nem eleg pontosan kanyarodok vele.
Elozoleg elhasznaltam par garnitura PR2-t. Nalam jol tapadt jol kanyarodott, csak az elete vege fele erosen legyalulodtak az oldalai.
Kollegamnak viszont (Z750) nem tetszett annyira esoben sem. Neki meg-meg csuszott. O vagy 25kg-val konnyebb mint en a motorjan meg nincs sulyos hatso doboz. Mondjuk a Fazer 1000 alapbol is farnehez.
Regebben AVON St-bol hasznaltam tobbet. Akkor az volt jo aron elerheto. Nem is volt vele semmi gondom.
Annak a profilja viszont szemmel lathatoan ek alaku volt.
Arra gondoltam, hogy a PR4 laposabb profilu lehet mint a PR2 ezert nem olyan jo a bekanyarodas vele. Legalabbis nekem, vagy mas az ujabb motorom futomu beallitasa, vagy oregszem.
Nekem fontos a vizes tapadas, de egy jobban vezetheto gumitipusra atnyergelnek.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3058 Feb. 17, 2017, 11:22 p.m.   x
RoadSmart 3, PR4, Roadtec 01 fej fej mellett, és a nyakukon még ott lohol az Angel, PR3 és Z8. Manapság már inkább az a nehéz, hogy szar gumit fogjon ki az ember, alig lehet mellényúlni.
     Reply to this


Mosquito (msg) 3057 Feb. 17, 2017, 8:11 p.m.   reply to: 3056 x
Köszönöm az infót!
     Reply to this


R17.hu (msg) 3056 Feb. 17, 2017, 2:01 p.m.   x
Kijelenthetem, hogy kategórián belül ez az egyik legtartósabb gumi, és mindemellett élettartama végéig igen szép kopásképet hoz. Ezt a legnehezebb kifejleszteni, hogy egy abroncs ne kopjon csúnyán. Láttunk Motorradosok gépén lefutott darabokat, messze ennek volt a legszebb a kopásképe az új gumik közül.
Profilját fölösleges egy scorpion trail 2-vel összehasonlítani az egy túra endúró gumi. Persze az RoadSmart 3 is létezik ilyen méretekben de nem kifejezetten ilyen kategóriás gumi. Road3-tól sokkal újabb, lényegesen jobb profilja van. a Road4 eleve a Power3 karkaszát használj,így e tekintetben az eléggé sportos felépítés?. Ilyen a Dunlop is!
profilmélysége pedig a tejesen standard értékek. els? 3,5-4 hátsó 5,5-6 mm mint ahogyan a többié is.
olyan dolog nem volt ami nem tetszett :)
Az instruktor az fjr 1300-at lábtartóig tette le vizes pályán, ez meggy?zött mindenkit.
     Reply to this


Mosquito (msg) 3055 Feb. 17, 2017, 1:10 p.m.   reply to: 3052 x
Relatíve mennyire tartós gumi?
Milyen profilú? Gondolok itt pl a PR3/PR4 kicsit laposabb kialakitásúak mint mondjuk a Pirelli Scorpion trail 2,ami sportosabb/"hegyesebb".
Profil mélysége? Jó tulajdonságai mellett van-e valami negatív nem tetsz??
Kb ennyi. :)
     Reply to this


rimen (msg) 3054 Feb. 17, 2017, 12:20 p.m.   reply to: 3053 x
Pontosan ezt kérdezte.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3053 Feb. 17, 2017, 12:05 p.m.   reply to: 3051 x
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3052 Feb. 17, 2017, 12:05 p.m.   reply to: 3051 x
Mire vagy pontosan kíváncsi? Franciaországban a hivatalos teszten 2 napig mentünk vele, minden körülmény között. Tesztpályán, utcán stb.
     Reply to this


Mosquito (msg) 3051 Feb. 14, 2017, 9:09 p.m.   x
Hali.

Saját tapasztalata van valakinek az új Dunlop Roadsmart III-ról? (Olyan írjon aki nem 30-40ekm-t megy el egy gumival. :D)
     Reply to this


R17.hu (msg) 3050 Jan. 24, 2017, 4:11 p.m.   x
Biztos sokan hallottatok a Michelin új üdvöskéjér?l a Power RS-r?l. Utcára és hobby pályázásra szánt darabról beszélünk, természetesen már a raktárban várják új gazdáikat a szettek.
Hamarosan feltöltésre kerül a megújuló honlapunkra. Mindenképp keressetek minket a részletekért.
     Reply to this


akupec (msg) 3046 Aug. 30, 2016, 2:38 p.m.   reply to: 3045 x
Csak Te fizethetsz érte többet is :DDDD

Az elsõ gumma már elkelt, a hátsóról meg nemsoká töltök fel képeket.
     Reply to this


Attimotor (msg) 3045 Aug. 29, 2016, 9:41 p.m.   reply to: 3043 x
Amelyik része satuféknél az aszfalttal érintkezett, 200 km után féláron eladni nem jelent jót.
     Reply to this


lendvai (msg) 3044 Aug. 28, 2016, 9:46 a.m.   reply to: 3043 x
Szerintem az eladó vagy a vevõ. :-)))
     Reply to this


F2 (msg) 3043 Aug. 28, 2016, 9:31 a.m.   reply to: 3042 x
200km-t futott guminak melyik a leggyengébb pontja? :):):)
     Reply to this


Attimotor (msg) 3042 Aug. 27, 2016, 9:42 p.m.   reply to: 3041 x
A hirdetett gumiról, meg a leggyengébb pontjáról töltesz fel képet?
     Reply to this


.HLaci. (msg) 3040 Aug. 24, 2016, 8:34 a.m.   x
Amúgy,tökéletesen elégedett voltam a gumival,soha nam csúszott meg sem vizen,sem szárazon,pedig a kopás alapján "dolgozott"rendesen.
Mégegyszer köszi a hozzszólásokat,úgy érzem tájékozottabb lettem általuk a témában!
     Reply to this


Daty (msg) 3039 Aug. 23, 2016, 9:56 p.m.   reply to: 3028 x
Egyetértek Kicsivel, ez egész egyszerûen a nyomatékos kigyorsítások miatt kopott ilyenre.
Az én Banditomon is ilyen volt a Z6.
     Reply to this


Fido71 (msg) 3038 Aug. 23, 2016, 9:51 p.m.   x
A PR2-nél nekem is a két széle már "sima" volt, míg középen volt még 3 mm /igaz 10e km után/.
Õ is két komponensû és az esetek 95%-ban 300 km+ gurulásokon, túrákon használtam.

     Reply to this


.HLaci. (msg) 3037 Aug. 23, 2016, 9:13 p.m.   reply to: 3036 x
Én azt gondoltam,hogy a két komponens házasitása nem sikerült tökéletesen,de ezek szerint más gumi is tud hasonlót.
A túlterhelés tény,a motor elébe nam könnyû +dobozok+tanktáska+utasok.
     Reply to this


Audimania (msg) 3036 Aug. 23, 2016, 7:38 p.m.   reply to: 3035 x
Continental ContiMotion hasonlóképp néz ki, még a km is közel egyezik. Általában mi is a motor terhelhetõség felsõ határán (túl) vagyunk, és kellõen gyakran nézem a guminyomást. Szerintem a terhelésen túl a már kicsit döntött motornál a kanyarban fékezés/gyorsítás lehet az okozója, ez a felületrész már inkább oldalirányú terhelésre lehet kialakítva.
     Reply to this


.HLaci. (msg) 3035 Aug. 23, 2016, 8:33 a.m.   x
Köszönök minden reakciót!
Ezek szerint,nem egyedi a kopáskép,csak itt viszonylag hamar következett be nagy elhasználódás.
Amúgy,a kerék nem gyári.Az FJ felni gyárilag 16-os,és keskenyebb is.
Épp azért lett cserélve,mert abban a méretben már nagyon kicsi a választék.Az eredeti felnin Metzler Marathon gumi volt,gyári rugostaggal,az is hasonlóan kopott,de a gumi keménysége miatt nem ilyen látványosan.Most ugye Nankang,kétkomponensû gumi,egy Fournales levegõ-olaj taggal van benne,tehát csak a nagy terhelés az,ami közös.Mivel ezt többen írtátok,ez a fõ gyanúsított,a guminyomással együtt.Megpróbálok egy márkásabb,esetleg GT kivitelû gumit,magasabb myomással,aztán majd kiderül....

     Reply to this


pandamaci (msg) 3034 Aug. 23, 2016, 7:49 a.m.   reply to: 3028 x
Elõzõ gumid milyen volt? Ez olyan, mint ha lapos gumival járnál. Vagy nagyon nagy a súlyterhelés.. Különben a kerék mérete (átmérõ, szélesség) megegyezik a gyáriéval? És a gumi terhelhetõségi index száma nem kisebb a gyárinál -azaz nincs súllyal túlterhelve?
/ leirt nyugdijasan gurulós használati üzemmód mellett feltételezzük a pontos nyomásmérõt.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3033 Aug. 22, 2016, 10:12 p.m.   reply to: 3030 x
Ez ám a sommás szakvélemény! Nem csodálnám ha nagy versenyzõk is téged kérdeznének gumiválasztásnál.
Ezek itt egy yamaha tdm 850-en (78 ló) vendégszerepelt metzeler z6 képei. Biztos ez is kínai......
     Reply to this


kicsi (msg) 3032 Aug. 22, 2016, 8:06 p.m.   reply to: 3028 x
Ez szimplán a nyomaték mûve. Nekem bármelyik gumi ilyen lett, amit eddig feltettem, bár nem 4000 km után.
     Reply to this


desiderus (msg) 3031 Aug. 22, 2016, 7:28 p.m.   reply to: 3028 x
Nekem a Metzeler Z8-as ugyanezt a képet mutatta...én is állandóan két személlyel, túrákon pluszban felmálházva...a guminyomást minden indulás elõtt ellenõrzöm mert mazochista vagyok... :-)
Szóval bármi okozhatja, terhelés, a motor nagy nyomatéka (az FJ-é sem kevés ) hátsó rugóstag hibája ( beállítás, elöregedett olaj )...szerintem.
De ezzel együtt elment 17 ezer km-t....
Várjuk meg egy szakértõ véleményét.
     Reply to this


rollerka (msg) 3030 Aug. 22, 2016, 7:15 p.m.   reply to: 3028 x
Nem bonyolult ez, kínait vettél.
     Reply to this


F.Jani (msg) 3029 Aug. 22, 2016, 7:11 p.m.   x
Nekem a nem megfelelõ guminyomás jut eszembe errõl a kopásról.
A saját bõrömön tapasztaltam sajnos.
De jobban bízok Szabó Roland szakmai tudásában.
     Reply to this


.HLaci. (msg) 3028 Aug. 22, 2016, 12:57 p.m.   x
Sziasztok,
elsõsorban az R17.hu srácaitól kérdeznék,de bárki észrevételét szívesen fogadom.
Nankang hátsó gumi a képeken,kb.4.000 km után,egy Yamaha GTS 1000 hátsókeréken,ami egy FJ1200-ban teljesít szolgálatot.
Normális ez a kopáskép,ennyi - kifejezetten szelíden,a szabályok betartásával,két személlyel,megpakolt dobozokkal,kényelmes túratempóval megtett - km futása után?
Igaz,hogy volt egy Grossglockner kirándulás benn,de a munkából hazamenõ pincérnõ is megelõzött autóval,tehát kifejezetten nézelõdõs stílusban. :-)
Ez a gumi ilyen,vagy esetleg valami ötlet,hogy mi okozhatta azt,hogy a közepe majdnem új,a széle meg így néz ki,ahogy?


     Reply to this


Gábor 63 (msg) 3027 Aug. 19, 2016, 10:44 p.m.   reply to: 3026 x
Szia
R17.hu lett a nyerõ. Metzeler lett a választás.Párban.
Köszönöm
     Reply to this


garcia66 (msg) 3026 Aug. 19, 2016, 7:56 a.m.   reply to: 3025 x
Szia!

Én a Michelin Pilot Road 4 GT-t ajánlom (ha van a neked való méret), de azt csak párban ajánlják cserélni. Vagy a R17.hu vagy a Revolutionmotor,hu -n érdemes szétnézni. Mindkettõt korrektnek tartják, én az utóbbitól vettem márciusban a gumikat.
     Reply to this


Gábor 63 (msg) 3025 Aug. 18, 2016, 7:24 p.m.   x
Sziasztok.
Honda st 1100.
mit vegyek hol? párban szerelve vagy nem s.o.s. A hétén venném.
Köszönöm .
     Reply to this


c800 (msg) 3024 Aug. 10, 2016, 1:56 p.m.   reply to: 2706 x
Nekem is B23 van az 1250-es Banditon, de 10.ezer km -nél teljesen sima az oldala valamint a közepe. 24 ezer km felfoghatatlan számomra.

     Reply to this


Daty (msg) 3023 Aug. 5, 2016, 7:16 p.m.   x
2012. 27. héten gyártott Metzeler Marathon ME 880 típusú használt motorkerékpár gumi.

A gumi mérete 160 / 70 - 17.

Profilmélysége középen 2,5 - 3 mm, szélen 3, 5 - 4 mm.

Megfelelõ helyen volt tárolva, így nem "rihes", nem kemény.

Ha valakit érdekel, ingyen elviheti.
     Reply to this


Daty (msg) 3022 Aug. 5, 2016, 7:15 p.m.   reply to: 3021 x
Köszi, én már éltem is vele!:-))
     Reply to this


R17.hu (msg) 3021 Aug. 1, 2016, 4:52 p.m.   x
Sziasztok!

Úgy döntöttünk, hogy augusztusban egy kis kedvezménnyel kedveskedünk Nektek, így a hónap folyamán díjmentesen szállítjuk az abroncsokat.
Bõvebb infó a blogunkon és facebook oldalunkon olvasható ;)

     Reply to this


Yossarian (msg) 3020 July 26, 2016, 11:40 a.m.   reply to: 3016 x
Mi itt a kérdés?
Ha 13e után középen még van 3,8mm, akkor az a gumi még 75-80%-os állapotban van, vagyis még egyszer ennyit el kéne hogy menjen.
     Reply to this


Yossarian (msg) 3019 July 25, 2016, 2:37 p.m.   x
Meg tudná mondani valaki, hogy a Tourance Next 170/60 R17 gumi gyári profilmélysége mennyi a kapásjelzõig?
     Reply to this


Attimotor (msg) 3018 July 14, 2016, 8:49 p.m.   reply to: 3016 x
Szerintem egyenesben kibírja, az a gyári értékhez képest k.b. 65-70 %-os kopás. A vége felé azért esõben vigyázz !!!
Oldalsó profilmélység határozza meg a kanyarban való megcsúszást.
     Reply to this


pandamaci (msg) 3017 July 14, 2016, 7:44 p.m.   reply to: 3014 x
IRC GS-23- nem kínai, nem is én választottam,ezzel adták ki a motort. Egyébként gyári alkatrészként vehetõ,jóval drágábban mint bármelyik társa Töri a betont olyan kemény.Cserébe kopottan ez kanyarodik legrosszabban.. Megcsúszásról ugye nem beszélhetünk, mert itt elõbb szikrázik a lábtartó..
Conti CM2 áráért pl Dunlop d404 , Bridgestone Exedra -t is adtak- de mondom nem baj ha ez gyorsan kopik, csak esõben tapadjon jobban. Ebbõl érezhetõen a gyors kopást hozta leginkább.
Alighanem ezen a motoron marad a michelin commander. Ami mindkettõ commandernél pár méter után azonnal feltûnt ,az a jobb kanyarodás volt
Ez a motorgumi választás senkinél sem lehet igazán ár kérdése ,mivel az adott méretben + - 10% eltéréssel bármi választható:)))
     Reply to this


mex64 (msg) 3016 July 14, 2016, 4:04 p.m.   x
Üdv!
Anakee II-vel 13000km-t mentem eddig. Most a hátsó gumi profilmélysége középen 3.8 - 4mm, az elsõé kb 3mm. El kéne döntenem, hogy elinduljak-e vele kb 3000km túrára.
Akinek volt már ilyen, mennyit bírt ki?
Egyenletes tempóban kopik, vagy a vége felé már gyorsabban?
16ezer túlzott elvárás ettõl a gumitól?


     Reply to this


R17.hu (msg) 3015 July 14, 2016, 1:13 p.m.   reply to: 3014 x
Igen ez az állítás szinte mindig megállja a helyét. Bár vannak jó minõségû kategória társainál olcsóbb motorgumik. Ez itt nem a reklám helye de az általunk forgalmazott Nankang is ilyen.

Sose foglalkozz mással, a gumi tart minket az úton, itt nem sok helye van a kompromisszumnak.
     Reply to this


kawa550 (msg) 3014 July 14, 2016, 9:35 a.m.   reply to: 3013 x
Olcsó húsnak híg a leve. :)))
Jó magyar szokás, hogy a néha sokmilliós, csillogó, parasztvakító vas tulaja a gumin akar spórolni, oszt megveszi rá a legszarabb kínait amit talál.
Engem is sokan néztek már hülyének, hogy minek a sacc/kb 300.000-es piaci értékû motoromra állandóan új pr3-4-es szetteket venni 80.000-ért, néha évente.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3013 July 14, 2016, 9:11 a.m.   reply to: 3012 x
Ez teljesen normális "jelenség" hisz teljesen más abroncsokról beszélünk.
A Commander család tagjai inkább a motorozhatóságról szólnak, kategórián belül igencsak jó irányíthatósággal rendelkeznek. Magas minõségû abroncsokról beszélünk. Ugyan ilyen szép profillal rendelkezik még ebben a méretben a Bridgestone Exedra-Max is! A Conti CM2 egy belépõ szint, nagyon régi fejlesztés. Rettentõ buta profilkiképzéssel rendelkezik, személy szerint én nem is értem, hogy lehet vele kanyarodni. Új korában is pontosan ugyan így néz ki mint elkopva.

A másik budget kategóriás abroncsról is hasonlókat tudunk elmondani.
     Reply to this


pandamaci (msg) 3012 July 11, 2016, 7:49 p.m.   x
érdekességet kedvelõknek : 170/80-15 csopper hátsó gumik mérete
Elsõ képen, ahol a 4db együtt látszik:
Jobbról 1 michelin commanderII TÖK ÚJ, felszerelve
jobbról 2 michelin commanderI KOPOTT leszerelve
jobbról 3 conti milestone cm2 KOPOTT leszerelve
jobbról 4 gs23 irc KOPOTT leszerelve

(Felirat szerinti méret ugyanaz, de a conti milestone jóval kisebb, és szögletesebb a michelinek kb egyformák...)
     Reply to this


Daty (msg) 3011 July 5, 2016, 8:02 a.m.   x
Ha valakit érdekel, 5 üveg Pepsi az ára!:-)

Link
     Reply to this


yamaszaki (msg) 3010 June 16, 2016, 10:08 p.m.   reply to: 3009 x
Üdv!
Mindkettõ diagonál.
     Reply to this


tibcsoka (msg) 3009 June 16, 2016, 2:02 p.m.   x
Motoron kétféle abroncs van nem tudom kideríteni melyik diagonál melyik radiál. Mûszaki vizsgán állítólag fontos , hogy vagy diagonál vagy radiál legyen mindkettõ.
Az elsõ Heidenau K58 53M 75R E4 DOTN6 VAABB1P 5011 feliratok vannak rajta . Hátsó Continental Contitwist 90/100 -10 M/C 53 J E1 75R feliratokkal. Valaki tud e valamit evvel kapcsolatban?
     Reply to this


pandamaci (msg) 3008 June 15, 2016, 7:31 p.m.   reply to: 3007 x
Eddig szerencsére nem volt rá szükségem, de ha ez igaz, már nem sajnálom azt a +1800 forintot. Régi guminak van még kb 2 hónapja,aztán megírom milyen az uj michelin. Elsõr ránézésre jóval vastagabb az oldalfala (B-s) ,meg gömbölyûbb a keresztmetszete mint a continentalé.
     Reply to this


R17.hu (msg) 3007 June 15, 2016, 12:08 p.m.   reply to: 3005 x
A kiterjesztett garanciánkról: Link
     Reply to this


szemijoe (msg) 3006 June 12, 2016, 12:40 p.m.   x
Urak! egy gyors kérdés:Metzeler Sportec M5 rõl kellene nekem egy tapasztalat: sport túra, 1000ccm motor vagy a felettiek tapasztalata, ottopályán? hegyen-völgyön? meddig bírta? mit mutatott? köszönöm!
     Reply to this


pandamaci (msg) 3005 June 7, 2016, 7:13 p.m.   reply to: 3004 x
Szombaton este rendeltem egy hátsó gumit, ma , kedden délelõtt rendben meg is kaptam (2016-os gyártás ,ahogy kértem)
A ,,kiterjesztett garancia +1800Ft -ért mire való ? véletlenül ezt is vettem hozzá:)
     Reply to this


R17.hu (msg) 3004 June 3, 2016, 5:06 p.m.   x
Újabb remek ajándék jár, most a Roadtec01 bármely típusához.
Nézzetek szét az oldalunkon
     Reply to this


Gázos (msg) 3003 June 3, 2016, 1:05 a.m.   x
Köszönöm!Ha összefutunk a vendégem vagy.
     Reply to this


Attimotor (msg) 3002 June 2, 2016, 7:58 p.m.   reply to: 2997 x
Szélén 8, közepén 8,5 mm.
     Reply to this


kilajsanyi (msg) 3001 June 1, 2016, 3:33 p.m.   x
Köszi,

Szett került a motorra így legyalulom amég van de tényleg kurva hangos és nem valószínû, h emiatt ismét ilyen kerül rá.

Nem követem, de a Tourance EXP-t leváltotta a NEXT vagy párhuztamosan fut vagy futott a kettõ? A NEXT-tel annyi volt a bajom, h látványosan elõbb fogyott el az eleje, mint a hátulja ami az EXPnél ilyen arányban nem volt jellemzõ.


     Reply to this


Yossarian (msg) 3000 June 1, 2016, 2:21 p.m.   reply to: 2998 x
Nekem Anakee III volt a GS-en amikor megvettem. A tapadással nekem nem volt bajom még nagyon intenzív szerpentinezés során sem. Viszont olyan hangja volt, hogy azt hittem a váltó éppen darálja a fogaskerekeket :) Akkor jöttem rá, hogy a gumi az, amikor burkolatváltásnál változott a hangja. Épp ezért nekem nem kell többet, mert engem zavart nagyon a zaja. Ettõl függetlenül más rosszat nem tudok rá mondani. Terepre jobb, mint a tourance next, ami gs ide vagy oda, kurvára nem való terepre, de aszfalton baromi jó. Még hidegben sem sikerült megcsúsztatni, pedig január februárban is csapattam vele :) Szóval ha olyat akarsz, ami vállalható terepen is, akkor az zajos lesz :)
     Reply to this


Felhokep
Hirdetések




Member count: 26969